Tipuri de evenimente. Zeci de spectacole private și corporative au loc zilnic. Nevoia de acțiune crește. Acest lucru se datorează dorinței de a obține o parte de noi cunoștințe, abilități, de a face contacte de afaceri și doar de a se distra.
Apetitul publicului pretențios crește de fiecare dată și, prin urmare, serviciul de organizare a evenimentelor trebuie să răspundă nevoilor publicului. Succesul unui eveniment depinde de mulți factori, dar unul dintre factorii cheie este locul. Se spune că orașul mare înseamnă oportunități mari. Dar chiar și într-o metropolă, uneori este dificil să găsești spațiul perfect. Sala de conferințe rămâne lider între diferitele tipuri de spații.
De ce o sală de conferințe?
Sala de conferințe este considerată a fi un loc pentru evenimente de afaceri. La mențiunea locației, imaginația desenează un spațiu cu o zonă impresionantă, linii stricte, tonuri reținute în design. Uscăciunea sălii este accentuată de construcția sovietică cu toate consecințele care decurg. Cu toate acestea, această prejudecată poate fi distrusă vizitând cel puțin o dată un centru de afaceri modern sau o clădire de birouri.
Astăzi, sala de conferințe este o sală multifuncțională, care a fost creată pentru diverse evenimente. Direcția principală sunt evenimentele de afaceri, dar asta nu înseamnă că sărbătorile nu sunt permise. Fiind orientat catre client, serviciul de conferinte este pregatit sa indeplineasca cererea clientului de petrecere corporativa, concert sau spectacol. Pentru aceasta, locația este dotată tehnic – în arsenalul spațiului se află un proiector, difuzoare, echipamente video și foto, microfoane și multe altele.
Sala de conferințe este un asistent indispensabil în organizarea:
- conferințe
- mese rotunde
- prelegeri
- antrenamente
- discursuri
- prezentări
- petreceri corporative
- briefing-uri
Un alt plus al sălilor de conferințe este posibilitatea de a comanda opțiuni suplimentare sub formă de catering. Evenimentele se termină de obicei cu un bufet sau un banchet. Este dificil să găsești o cameră de dimensiuni impresionante, care ar putea fi împărțită în mai multe zone: pentru partea principală, zona de lounge și pentru catering. Cu toate acestea, sălile de conferințe au reușit să combine două într-una. Vi se va oferi fie o camera comuna cu zonare, fie o camera separata cu un sistem bun de evacuare si aer conditionat pentru ca mirosul in plus al mancarii sa nu strice impresia.
CÂND ALEGEȚI O SALĂ DE CONFERINȚĂ, ȚINEȚI minte URMĂTOARELE:
Locație. Alegeți zonele centrale, astfel încât participanții să poată ajunge cu ușurință la eveniment la ora specificată.
Zona camerei. Asigurați-vă că există suficiente locuri pentru oaspeți. Vă sfătuim să aveți în stoc +10 scaune.
Echipamente. Pentru a nu comanda sau conduce propriul echipament, asigurați-vă că tot ce aveți nevoie poate fi închiriat de la locație. Dar este mai bine ca echipamentul să fie deja inclus în prețul de închiriere – acest lucru va economisi bugetul.
Atmosfera. Spațiul original va da evenimentului o dispoziție pozitivă. Oaspeții pot obține nu numai o parte de cunoștințe, ci și amintiri plăcute.
Fiecare eveniment este un fel de poveste. Pentru ca povestea ta să aibă un final fericit, gândește-te în avans la nuanțe.
Vezi toate informatiile despre halele de la Centrul de Afaceri Dunarea. Rezervați o sală de conferințe.