ACCOR
Hoteluri in Galati Mercure & Ibis Style
Nu este un secret pentru nimeni ca lumea noastra se schimba și se schimba rapid. A fi o afacere globala de succes a ospitalitatii a necesitat intotdeauna prevedere, indrazneala si – dupa cum au demonstrat ultimii ani – flexibilitate. De mai bine de jumatate de secol, cei de la Accor reinventam in mod continuu afacerea hoteliera, facand miscari indraznete, provocand status quo-ul și raspunzand schimbarilor globale, precum si nevoilor in evolutie ale oaspetilor. Rezilienta si adaptabilitatea fac parte din ADN-ul nostru.
DESPRE ACCOR
COVID-19
Din 2019, amploarea si ritmul reinventarii cerute de la noi s-au schimbat. Pandemia de Covid-19 a adus noi moduri de munca si de viata care au afectat profund ospitalitatea si au accelerat multe schimburi care erau deja in curs in industria noastra.
Schimbare instantanee
Ne-a impins sa schimbam felul in care facem lucrurile, sa ne adaptăm mereu noilor asteptari ale oaspetilor; provocandu-ne sa redam incredere oamenilor sa calatoreasca inca o data.
Reactia ACCOR
Sunt mandru sa spun ca Accor a raspuns cu o agilitate incredibila si ca relatiile noastre privilegiate cu partenerii si proprietarii nostri raman la fel de puternice ca intotdeauna.
Schimbare instantanee
In primul rand, cel mai important lucru este ingrijirea oaspetilor. Ca grup de ospitalitate, ingrijirea celorlalti este ceea ce facem cel mai bine; in calitate de angajator de mare mportanta la nivel mondial, avem o mare responsabilitate fata angajatii nostri.
Asistenta Clienti
Criza Covid a intarit foarte mult constientizarea nevoii de asistenta a clientilor de cea mai mare caliatet. Toata lumea de la Accor a acceptat provocarea de a reprezenta acele valori in momentul in care aveam cea mai mare nevoie.
Dezvoltarea Talentului Accor
Pe masura ce trecem de la pandemie, este vital ca, in schimb, sa continuam sa pretuim si sa cultivam unicitatea tuturor talentelor noastre, adaptand oportunitatile nevoilor lor si incurajand conducerea prin empatie si colaborare.
Sprijin pentru comunitatile locale
Vom continua sa lucram neincetat pentru a ne construi reputatia de angajator de alegere, dandu-ne puterea si sprijinindu-ne angajatii. Dorim sa facem lumea un loc mai bun si sa ne asiguram ca beneficiile turismului depasesc fiecare asteptare. De aceea, avem si angajamente de lunga durata de a sprijini comunitatile locale si intreaga planeta cu practici durabile si cele mai inalte standarde etice.
Un nou model de ospitalitate
Pe masura ce Accor intra in urmatoarea faza a istoriei sale, vom continua sa oferim un model de ospitalitate din ce in ce mai durabil, avand impact pozitiv, atat la nivel local, cat si la nivel global, asigurandu-ne ca contribuim mai mult decat primim. Credem ca angajamentul etic, social si de mediu este esential pentru protejarea ecosistemelor, sprijinirea celor dezavantajati si a comunitatilor in crestere. Schimbarea climatica este, fara îindoiala, cea mai mare provocare cu care se confruntă lumea, iar la Accor credem ca este rolul nostru sa modelăm viitorul calatoriilor si sa-l facem mai durabil.
116 ȚĂRI
5.341 HOTELURI
783.587 CAMERE
230.000+ PERSONAL
Accor se afla intr-o calatorie de transformare
Ultimii ani au aratat ritmul in care lumea – si asteptarile – se pot schimba.
Accor se afla intr-o calatorie de transformare pentru a crea o noua paradigma de ospitalitate,
transformandu-ne dintr-un grup hotelier intr-un ecosistem holistic, integrat
de servicii si experiente de ospitalitate si un lider incontestabil in toate marcile
segmente, in special lux si stil de viata. Aceasta transformare este
fundatia perfecta de la care sa ne continuam evolutia.
Maximizarea performantei
Strategia Accor este de a accelera dezvoltarea hotelurilor, atat prin crestere organica, cat si prin achizitii. Extinderea retelei Accor continua intr-un ritm rapid. Din punct de vedere geografic, ne concentram pe consolidarea pozitiilor noastre pe pietele in care suntem deja lideri (Europa, America si Asia Pacific). Cu toate acestea, ne concentram si pe pietele emergente, in special in Orientul Mijlociu, Asia de Sud-Est si Africa Subsahariana. Adoptam o abordare mai selectiva a dezvoltarii in viitor, bazata pe lux, stil de viata, statiuni si rezidential.
Premium
Include: Mantis, PEPPERS, SEBEL, ART Series, MONODRIAN, Pullman, Swissotel
Luxos
Include: Raffles, FAENA, Legend, Emblems, SLS, SCY, Sofitel, RIXOS
Conducere cu inima
Deoarece angajatii nostri sunt condusi de pasiunea pentru servicii, ei sunt capabili sa ofere clientilor nostri experiențe fantastice. Ne propunem sa oferim fiecaruia dintre ei mijloacele de a fi independent si de a invata continuu pentru a-si imbunatati constant abilitatile si a se putea adapta rapid la un mediu in continua schimbare, cu invatare continua prin program de coaching, formare si mentorat. La Academia Accor ‘ 8 campusuri, oferim training tuturor angajatilor Accor. Indiferent de profesia, nivelul de pregatire, rolul sau mandatul lor, talentele noastre primesc o pregatire de excelenta care este mereu la varf in predare si inovatie tehnologica.
ACCOR
Rezervati o camera in cateva clicuri si obtineti o reducere de la ACCOR