ACCOR

Hoteluri in Galati Mercure & Ibis Style

Nu este un secret pentru nimeni că lumea noastră se schimbă și se schimbă rapid. A fi o afacere globală de succes a ospitalității a necesitat întotdeauna prevedere, îndrăzneală și – după cum au demonstrat ultimii ani – flexibilitate. De mai bine de jumătate de secol, cei de la Accor reinventăm în mod continuu afacerea hotelieră, făcând mișcări îndrăznețe, provocând status quo-ul și răspunzând schimbărilor globale, precum și nevoilor în evoluție ale oaspeților. Reziliența și adaptabilitatea fac parte din ADN-ul nostru.

DESPRE ACCOR

COVID-19

Din 2019, amploarea și ritmul reinventării cerute de la noi s-au schimbat. Pandemia de Covid-19 a adus noi moduri de muncă și de viață care au afectat profund ospitalitatea și au accelerat multe schimburi care erau deja în curs în industria noastră.

Schimbare instantanee

Ne-a împins să schimbăm felul în care facem lucrurile, să ne adaptăm mereu noilor așteptări ale oaspeților; provocându-ne să insuflem încredere oamenilor să călătorească încă o dată.

Reacția ACCOR

Sunt mândru să spun că Accor a răspuns cu o agilitate incredibilă și că relațiile noastre privilegiate cu partenerii și proprietarii noștri rămân la fel de puternice ca întotdeauna. Dar, cel mai important dintre toate, această perioadă mi-a adus acasă punctele forte fundamentale ale Grupului nostru.

O petrecere

Schimbare instantanee

În primul rând, a importanța îngrijirii pentru oameni. Ca grup de ospitalitate, îngrijirea celorlalți este ceea ce facem cel mai bine; în calitate de angajator important la nivel mondial, am crezut că avem o mare responsabilitate față de oamenii noștri.

Asistență Clienți

Criza Covid a întărit foarte mult conștientizarea acelei îndatori pentru mine: o datorie față de talentele noastre; către comunitățile noastre. O datorie de a avea grijă de celilalți. Toată lumea de la Accor a acceptat provocarea de a întruchipa acelea valori în momentul în care aveam cea mai mare nevoie. Aceasta este, fără îndoială, ceva pentru care voi fi mereu recunoscător și de aceea știu că oamenii noștri sunt cel mai puternic al nostru.

Dezvoltarea Talentului Accor

Pe măsură ce trecem de la pandemie, este vital pentru mine ca, în schimb, să continuăm să prețuim și să cultivăm unicitatea tuturor talentelor noastre, adaptând oportunitățile nevoilor lor și încurajând conducerea prin empatie și colaborare.

Sprijin pentru comunitățile locale

Pe scurt: vom continua să lucrăm neîncetat pentru a ne construi reputația de angajator de alegere, dându-ne puterea și sprijinindu-ne oamenii. Dorim să facem lumea un loc mai bun și să ne asigurăm că beneficiile turismului depășesc fiecare oaspete. De aceea, avem și angajamente de lungă durată de a sprijini comunitățile locale și întreaga planetă cu practici durabile și cele mai înalte standarde etice.

Un nou model de ospitalitate

Pe măsură ce Accor intră în următoarea fază a istoriei sale, vom continua să oferim un model de ospitalitate din ce în ce mai durabil, având impact pozitiv, atât la nivel local, cât și la nivel global, asigurându-ne că contribuim mai mult decât primim. Credem că angajamentul etic, social și de mediu este esențial pentru protejarea ecosistemelor, sprijinirea celor dezavantajați și rădăcinile comunității în creștere. Schimbarea climatică este, fără îndoială, cea mai mare provocare cu care se confruntă lumea, iar la Accor credem că este rolul nostru să modelăm viitorul călătoriilor și să-l facem mai durabil.

earth-grid
116 ȚĂRI
review
5.341 HOTELURI
room
783.587 CAMERE
employees
230.000+ PERSONAL

Accor se află într-o călătorie de transformare

Ultimii ani au arătat ritmul în care lumea – și așteptările – se pot schimba.
Accor se află într-o călătorie de transformare pentru a crea o nouă paradigmă de ospitalitate,
transformându-ne dintr-un grup hotelier într-un ecosistem holistic, integrat
de servicii și experiențe de ospitalitate și un lider incontestabil în toate mărcile
segmente, în special lux și stil de viață. Această transformare este
fundația perfectă de la care să ne continuăm evoluția.

360 TOUR

Maximizarea performanței

Strategia Accor este de a accelera dezvoltarea hotelurilor, atât prin creștere organică, cât și prin achiziții. Extinderea rețelei Accor continuă într-un ritm rapid. Din punct de vedere geografic, ne concentrăm pe consolidarea pozițiilor noastre pe piețele în care suntem deja lideri (Europa, America și Asia Pacific). Cu toate acestea, ne concentrăm și pe piețele emergente, în special în Orientul Mijlociu, Asia de Sud-Est și Africa Subsahariana. Adoptăm o abordare mai selectivă a dezvoltării în viitor, bazată pe lux, stil de viață, stațiuni și rezidențial.

Relaxare Galati
Ibis Hotels Logo

Economie

Include: BreakFre, Ibis, Ibis Styles, Adagio, Greet, Ibis Budget, HotelF1, JO&JOE

Mercure hotel logo

Scala mijlocie

Include: Mantra, NOVOTEL, Mercure, adagio, MAMA, TRIBE

Swissotel logo

Premium

Include: Mantis, PEPPERS, SEBEL, ART Series, MONODRIAN, Pullman, Swissotel

Raffles logo Accor

Luxos

Include: Raffles, FAENA, Legend, Emblems, SLS, SCY, Sofitel, RIXOS

360 TOUR

Conducere cu inima

Deoarece angajații noștri sunt conduși de pasiunea pentru servicii, ei sunt capabili să ofere clienților noștri experiențe fantastice. Ne propunem să oferim fiecăruia dintre ei mijloacele de a fi independent și de a învăța continuu pentru a-și îmbunătăți constant abilitățile și a se putea adapta rapid la un mediu în continuă schimbare, cu învățare continuă prin program de coaching, formare și mentorat. La Academia Accor ‘ 8 campusuri, oferim training tuturor angajaților Accor. Indiferent de profesia, nivelul de pregătire, rolul sau mandatul lor, talentele noastre primesc o pregătire de excelență care este mereu la vârf în predare și inovație tehnologică.

ACCOR

Rezervați o cameră în câteva clicuri și obțineți o reducere de la ACCOR

Scroll to Top